Etelä-Afrikan GP 1985
Kyalami
Kilpailu 19.10.1985
Sija | Nro | Kuljettaja | Kans. | Auto | R. | Kierr. | Aika | Ero/syy
|
---|
1. | 5 | Nigel Mansell | GBR | Williams-Honda | G | 75 | 1.28.22,866 |
|
2. | 6 | Keke Rosberg | FIN | Williams-Honda | G | 75 | 1.28.30,438 | +7,572
|
3. | 2 | Alain Prost | FRA | McLaren-TAG | G | 75 | 1.30.14,660 | +1.51,794
|
4. | 28 | Stefan Johansson | SWE | Ferrari | G | 74 | 1.29.07,822 | −1 kierros
|
5. | 17 | Gerhard Berger | AUT | Arrows-BMW | G | 74 | 1.29.09,266 | −1 kierros
|
6. | 18 | Thierry Boutsen | BEL | Arrows-BMW | G | 74 | 1.29.19,181 | −1 kierros
|
7. | 3 | Martin Brundle | GBR | Tyrrell-Renault | G | 73 | 1.28.51,753 | −2 kierrosta
|
|
---|
K | 11 | Elio de Angelis | ITA | Lotus-Renault | G | 52 | 1.02.24,344 | moottori
|
K | 29 | Pierluigi Martini | ITA | Minardi-Motori Moderni | P | 45 | 57.41,262 | jäähdytin
|
K | 1 | Niki Lauda | AUT | McLaren-TAG | G | 37 | 44.27,370 | turbo
|
K | 4 | Philippe Streiff | FRA | Tyrrell-Renault | G | 16 | 19.39,494 | ulosajo
|
K | 12 | Ayrton Senna | BRA | Lotus-Renault | G | 8 | 9.52,516 | moottori
|
K | 27 | Michele Alboreto | ITA | Ferrari | G | 8 | 10.13,358 | turbo
|
K | 7 | Nelson Piquet | BRA | Brabham-BMW | P | 6 | 7.43,839 | moottori
|
K | 20 | Piercarlo Ghinzani | ITA | Toleman-Hart | P | 4 | 8.30,822 | moottori
|
K | 19 | Teo Fabi | ITA | Toleman-Hart | P | 3 | 3.47,321 | moottori
|
K | 8 | Marc Surer | SUI | Brabham-BMW | P | 3 | 4.13,213 | moottori
|
K | 24 | Huub Rothengatter | NED | Osella-Alfa Romeo | P | 1 | 1.29,792 | sähköt
|
K | 23 | Eddie Cheever | USA | Alfa Romeo | G | 0 | – | kolari (nrot 20 ja 22)
|
K | 22 | Riccardo Patrese | ITA | Alfa Romeo | G | 0 | – | kolari (nro 23)
|
Nopein kierros
|
---|
N | 6 | Keke Rosberg | FIN | Williams-Honda | G | 74 | 1.08,149 |
|
Johtokierrokset
Nro | Kuljettaja | Kans. | Auto | R. | Lkm. | Kierrokset
|
---|
5 | Nigel Mansell | GBR | Williams-Honda | G | 7 | 1–7
|
6 | Keke Rosberg | FIN | Williams-Honda | G | 1 | 8
|
5 | Nigel Mansell | GBR | Williams-Honda | G | 67 | 9–75
|