Saksan GP 1971
Nürburgring
Kilpailu 1.8.1971
Sija | Nro | Kuljettaja | Kans. | Auto | R. | Kierr. | Aika | Ero/syy
|
---|
1. | 2 | Jackie Stewart | GBR | Tyrrell-Ford | G | 12 | 1.29.15,7 |
|
2. | 3 | François Cevert | FRA | Tyrrell-Ford | G | 12 | 1.29.45,8 | +30,1
|
3. | 6 | Clay Regazzoni | SUI | Ferrari | F | 12 | 1.29.52,8 | +37,1
|
4. | 5 | Mario Andretti | USA | Ferrari | F | 12 | 1.31.20,7 | +2.05,0
|
5. | 15 | Ronnie Peterson | SWE | March-Ford | F | 12 | 1.31.44,8 | +2.29,1
|
6. | 25 | Tim Schenken | AUS | Brabham-Ford | G | 12 | 1.32.14,3 | +2.58,6
|
7. | 7 | John Surtees | GBR | Surtees-Ford | F | 12 | 1.32.34,7 | +3.19,0
|
8. | 9 | Reine Wisell | SWE | Lotus-Ford | F | 12 | 1.35.47,4 | +6.31,7
|
9. | 24 | Graham Hill | GBR | Brabham-Ford | G | 12 | 1.35.52,7 | +6.37,0
|
10. | 12 | Rolf Stommelen | GER | Surtees-Ford | F | 11 | 1.29.23,1 | −1 kierros
|
11. | 22 | Vic Elford | GBR | BRM | F | 11 | 1.34.53,7 | −1 kierros
|
12. | 17 | Nanni Galli | ITA | March-Alfa Romeo | F | 10 | 1.31.02,1 | −2 kierrosta
|
|
---|
K | 8 | Emerson Fittipaldi | BRA | Lotus-Ford | F | 8 | 1.08.57,0 | öljyvuoto
|
H | 21 | Jo Siffert | SUI | BRM | F | 6 | 45.33,6 | hylkäys
|
K | 10 | Chris Amon | NZL | Matra | G | 6 | 50.04,4 | ulosajo
|
K | 14 | Henri Pescarolo | FRA | March-Ford | G | 5 | 38.52,5 | ripustukset
|
K | 20 | Peter Gethin | GBR | McLaren-Ford | G | 5 | 38.58,2 | ulosajo
|
H | 28 | Mike Beuttler | GBR | March-Ford | F | 3 | 24.00,5 | hylkäys
|
K | 18 | Denny Hulme | NZL | McLaren-Ford | G | 3 | 24.52,9 | polttoainevuoto
|
K | 23 | Howden Ganley | NZL | BRM | F | 2 | 15.49,6 | moottori
|
K | 16 | Andrea de Adamich | ITA | March-Alfa Romeo | F | 2 | 37.07,2 | polttoaineen syöttö
|
K | 4 | Jacky Ickx | BEL | Ferrari | F | 1 | 7.40,2 | ulosajo
|
Nopein kierros
|
---|
N | 3 | François Cevert | FRA | Tyrrell-Ford | G | 10 | 7.20,1 |
|
Huomioita
- Jo Siffert ja Mike Beuttler hylättiin virheellisestä varikolle tulosta.
Johtokierrokset
Nro | Kuljettaja | Kans. | Auto | R. | Lkm. | Kierrokset
|
---|
2 | Jackie Stewart | GBR | Tyrrell-Ford | G | 12 | 1–12
|