Radat 1951
Pituudet
Sija | Rata | Maa | Pituus
|
---|
1. | Nürburgring | Saksa | 22 810 m
|
2. | Spa | Belgia | 14 120 m
|
3. | Reims | Ranska | 7 815 m
|
4. | Bremgarten | Sveitsi | 7 280 m
|
5. | Pedralbes | Espanja | 6 316 m
|
6. | Monza | Italia | 6 300 m
|
7. | Silverstone | Britannia | 4 649 m
|
Keskipituus | 9 899 m
|
Rataennätykset
Rata | Kuljettaja | Auto | Vuosi | Aika | Keskinopeus
|
---|
Monza | Giuseppe Farina | Alfa Romeo | 1951 | 1.56,5 | 194,6 km/t
|
Spa | Juan Manuel Fangio | Alfa Romeo | 1951 | 4.22,1 | 193,9 km/t
|
Reims | Juan Manuel Fangio | Alfa Romeo | 1951 | 2.27,8 | 190,3 km/t
|
Pedralbes ** | Juan Manuel Fangio | Alfa Romeo | 1951 | 2.16,93 | 166,05 km/t
|
Bremgarten | Giuseppe Farina | Alfa Romeo | 1950 | 2.41,6 | 162,1 km/t
|
Silverstone | Giuseppe Farina | Alfa Romeo | 1951 | 1.44,0 | 160,9 km/t
|
Nürburgring ** | Juan Manuel Fangio | Alfa Romeo | 1951 | 9.55,8 | 137,8 km/t
|
** uusi rata
Aikavertailu edelliseen kauteen
Rata | Paalupaikka | Nopein kierros
|
---|
1950 | 1951 | Muutos | 1950 | 1951 | Muutos
|
---|
Bremgarten | 2.42,1 | 2.35,9 | −6,2 | 2.41,6 | 2.51,1 | +9,5
|
Spa | 4.37 | 4.25 | −12 | 4.34,1 | 4.22,1 | −12,0
|
Reims | 2.30,6 | 2.25,7 | −4,9 | 2.35,6 | 2.27,8 | −7,8
|
Silverstone | 1.50,8 | 1.43,4 | −7,4 | 1.50,6 | 1.44,0 | −6,6
|
Nürburgring ** | – | 9.55,8 | – | – | 9.55,8 | –
|
Monza | 1.58,6 | 1.53,2 | −5,4 | 2.00,0 | 1.56,5 | −3,5
|
Pedralbes ** | – | 2.10,59 | – | – | 2.16,93 | –
|
** rata ei mukana edellisellä kaudella